Fredag!

Hejsan hoppsan alla!
Idag är det äntligen fredag! Och hela helgen ska jag spendera med min kära family <3
Klockan har ju inte hunnit bli så mkt än, men det har varit full rulle ändå.
Har fikat med lilla-bus, sen har jag varit hos tandis och lagat en tand:( sen va jag o beställde en tid på VC så dem kan kolla vendela-bus näsa(stackarn lilla gumman) sen va jag och lilla-bus emilia på bibblan o nu är vi hemma en liten stund innan det är dags att fara iväg igen....
ikväll/eftermiddag så kommer kusse amanda hit´o hälsar på en sväng, det blir livat värre skulle jag kunna tro.

Sen har vi det eviga problemet med vad vi ska äta....får hitta på nåt roligt sen.

nehe nu så ska jag göra nåt vettigt med mitt liv känns det som. ska nog sätta mig o sticka en liten stund. hihihi. o dricka coffe såklart:O)

men trevlig helg på er alla.
kramar


så fina <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0