torsdag

hello. idag har jag hunnit med mkt, men priset jag fick betala är en fruktansvärd trötthet!
humöret svajar och huvet trillar nog av snart!

min dag idag:
04.15: alarm!
04.30: alarm! stiger upp GÄSP!!!!
Sen var den dagen i full gång!
Ducha, klä på barn, köra till ödeshög för att lämna dem på fridtis och dagis.
åka till väderstad för att jobba ett par timmar.
hämta alla barn. åka till mamma och gå till skogen i två timmar och plocka svamp.(behövs lite annat för att orka med resten)
åka hem o städa, göra mat för att sedan natta dem små.
så snart, väldigt snart så ska jag hoppa in i duchen för att sedan lägga mig i sängen o läsa min bok som jag håller på o läser.
men ja jusst det kanske ska äta nåt med. kan vara bra säger dem som vet:OS
nehe, nu orkar ja inte skriva mer.
men ha det bra alla=ns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0