tisdag

så nu har jag bestämmt mej.
'jag ska inte låta någon ta upp min tid, på ett sådant sätt som jag tidigare har gjort.
livet är för kort för att slösas bort!
är jag den lyckliga så tänker jag njuta utav det, så blir det.
säger som robert.g:sson: JAG ÄR INTE BITTER!
Och jag tänker inte låta någon göra mej till det heller.

Varför ska man låta andra göra så man mår dåligt? Helt sjukt ju! Livet kan ändras på ett par minuter, varför ska man då lägga en massa tid på strunt?

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Säger jag bara!!!! Även om jag inte är glad så tänker jag intala mig att jag är det. radera allt negativt och ersätta det med allt positivt.
Varför gråta när man kan skratta?
varför slösa bort sin tid på onödiga människor, när det finns så många bra?

Säger bara en sak: GLÖM DINA PROBLEM, IMORRON KOMMER NYA.

Puss och kram på er=NS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0