onsdag...

Halloj på er! Idag är det onsdag och jag är helt slut.
Vaknade i natt av världens ont i magen!!
Gick en sväng här inne, sen efter en timme så släppte det och jag kunde somna om. Men gud vad trött jag är! Lite kaffe och en duch kanske hjälper...



Igår så va jag, jennie, ariel, ada och emmy i motala och kollade runt lite på stan. tyckte inte att det fanns så mkt så nästa gång så åker vi nån annanstans!
Men lite fanns det allt. Ada hittade en snygg H-tröja(tror jag att det heter)
jennie hittade en body med kizz på(hihihi) till ariel den lilla rockar´n...
och jag hittade lite med(så klart) ett par skor, leggins och en tröja.
Har nog rätt så mkt skor igentligen men anser att skor kan man inte få för mkt av, likaså kläder.
Synd bara att min andra hälft inte tycker lika:O) Men, men älskar dig ändå <3
Men viktigaste av allt va att vi ju hade trevligt, hoppas att ni andra oxå tyckte det:O)


nehe nu så ska jag göra något som jag inte har kommit på än. men ha det bäst alla...
kram <3<3<3<3<3  =ns 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0