hello.

idag är det jobb för hela slanten. har jobbat på förmidda´n idag och ska tillbaka snart och jobba resten av kvällen.
det är skönt o jobba för då tänker man inte på allt annat som är runt omkring.
jusst nu så känns det som om jag skulle kunna bosätta mig där:O(
allt känns tungt, vet inte om det är en period som jag har lyckats komma in i eller nåt annat.

skulle bara önska att det kändes annorlunda. men det är en känsla som jag inte blir av mig och den håller på att död på mig! vet varken ut eller in.
kan säga så här, att om man varken ses eller pratar så har man bara sina känslor o gå på:O(
vet inte hur jag ska göra.....

nehe nu ska jag dra. men ha det bra alla
kramar=ns


Kommentarer
Postat av: jessica

Vännen min :(

Låter inget bra det där,kom över på en kopp kaffe ikväll så pratar vi bort det...

Jag vet att ditt orosmål är jobbigt,men jag kan lova dig att det är inget annat än just ett orosmål..Han älskar dig så himla mycket!

Allt kommer bli bättre!



kram/grannen!

2010-09-19 @ 11:43:55
URL: http://familjenkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0