fredag.....

jaha då var det fredag, skönt att denna vecka snart endast är ett minne blott.
idag så har mina små älsklingar varit hemma en sväng men ska skjussa dem till sin pappa igen sen:O(

vi har hunnit med mycket på kort tid idag, vi har varit o handlat. Kylskåpet gapar tomt när inga busar är hemma:O(
sen har vi gjort mat det blev köttfärslimpa och kladdiga makaroner. (snälla mamma kan du inte göra kladdiga makaroner för pappa kan inte det. hihihihi)

Nu har jag gjort kaffe så jag antar att det är fika tajm med äppelpaj o vanlijsås nu. MUMS
<får se om jag skriver nåt mer sen. Kram på er:O)


Tusen tack min goa vän i huset bredvid. Det blev jättefint med blogg-grejjen:O)
kommer nog förbi en sväng sen.
10000000000000 kramar till dej:O)¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0