bläääääääääääää..........

vad trött jag är!!!!! det va länge länge länge sen jag va så här trött.
har jobbat mycket nu, känns som om jag bara har kommit hem o sovit. va lite kul faktiskt, härom dan så frågade en farbror i vilket rum jag sov? Hahaha! stackarn trodde jag hade flyttat in:O) 

har varit o hämtat mina älsklingar nu, så jag ska göra lite mat och plocka iordning på lite kläder så ,man slipper leta imorron innan det är dags o dra iväg till skola,dagis o jobb IGEN!
Men jag ska inte klaga, det är tur man har ett jobb annars så hade det inte varit roligt:(
är som sagt var bara lite trött.
blir sängen tidigt ikväll!!!!
ehh nu vill jag inte skriva mer. men ha en trevlig eftermiddag/kväll

kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0