Hello

Idag är det som sagt julafton:O) det gillar jag massor.
Fick en jättefin present av min goda vän o granne. Blev verkligen JÄTTE glad. Önskade mig den i tystnad, i varje butik som jag har sett den i,  så har jag velat ha den men ville inte köpa den eftersom det är så många andra som jag skulle köpa till först.

Men igår kväll så kom det en liten tomte-nisse med ett paket och ett fat med knäck:O) tusen tack snälla ni<3<3

Så klockan ca 00.10 så öppnade jag mitt paket(som jag trodde var choklad) och fick se det jag önskat mig!!!!!!

Beyonce Heat. Me like!!!!!!!!Massor.

Tusen tack och åter tack till snälla ni...
Önskar er alla en riktigt God och Fin Jul!
Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Jessica

vad kul att du gillade julklappen,superkul!

Massor av kramar till dig!

2010-12-25 @ 23:00:03
URL: http://familjenkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0