Måndag:)

Idag har det varit besök hos BM :) allt var i sin ordning :)) fick även reda på att det nog inte är någon liten bebis i magen, men hon sa även att det inte var någon jätte-bebis heller :O puhhh.... Jag har ju sagt runt 4kg så vi får se :))

Idag kom även mina andra hjärtan hem :) det är så skönt att ha dem hemma. Det finns alltid nåt att göra då. Jag och Emilia slängde ihop en fruktsallad som vi smaskade på till familjen annorlunda ´*mums*'

Imorrn vankas det jobb, skola och dagis... mindre roligt men ett nödvändigt ont. Och på onsdag så ska jag och Emilia leta present till Ella-Bella :)) vet ungefär vad hon önskar sig. Hoppas bara att vi hittar det vi ska ha :) sen blir det lite tårta och mys :)))

Nehe, dags och sova upp tidigt imorrn igen. Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0