Hej och hå.

Snacka om att  man kan bli trött på folk... Varför kan inte vissa stackare sköta sig själva????

Har hört att det går ett rykte om att jag inte kan försörja mig och mina barn??!!! Säger bara en sak: Genom sig själv känner man andra. Bara för att vissa inte vill jobba utan leva på sina respektive eller på bidrag så är det ju faktiskt så att alla inte behöver göra det. Jag jobbar fan så mycket mer än vad vissa andra gör, samt att jag faktiskt klarar av att försörja mig och mina barn UTAN att behöva vara beroeende av andra.

Betalar min hyra, mina räkningar och min mat för pengar som JAG själv har slitit ihop, mer än vad personen ifråga som startat ryktet någonsin kommer och göra! Hahaha!!!

Stackars sate säger jag bara. Sköt erat eget pissiga liv och låt mitt underbara liv vara ifred!!! Det finns något som heter arbetsförmedlingen och är till för alla. Gå dit om du inte har nåt att göra...

Har alltid sagt att det igentligen inte är värt att slösa tid på sån här skit, men kunde inte låta bli.... Men nu är det gjort så nu lägger jag detta åt sidan.Nu tänker jag laga lite mat om en stund (som jag faktiskt har betalat själv) :-O 

En sak till bara, istället för att köpa en massa dyra märkeskläder till mig själv eller resa hit och dit så prioriterar jag att betala min hyra samt ge mina barn det dem behöver. Sparar faktiskt MINA pengar till två resor med mina hjärtan <3 <3 <3 <3  ska hälsa på någon långt borta samt fira midsommar på annan ort, så därför kommer jag ha råd med det, för att jag sparar ihop till det. Lika bra att skriva det här innan så kanske folk slipper att må dåligt över det med.

Istället för att låta käften glappa så kan man ta reda på hur saker ligger till. Men kan ju inte annat än att tycka synd om dem som inte har något bättre för sig.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ha en trevlig dag alla där ute.

Endast sju veckor kvar tills min lilla trollunge nummer fyra kommer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0