God morgon

Hej på er:)
Idag ÄNTLIGEN, så är det min sista arbetsdag på ett bra tag framöver.
Det ska bli riktigt skönt faktiskt.
Denna j*vla foglossnig tar död på mig!!!
Men det är bara att bita ihop, inte länge kvar nu :)))

Vendela och Ella var på sitt livs första riktigt disco igår :))
Tiden bara springer iväg!
Dem hade hade JÄTTE roligt :)

Tänkt att dem redan är så stora! Vendela fyller hela 9år den 27:e april känns inte riktigt klokt!

Det är genom barnen man märker att man själv blir äldre.
Övertalade dem på jobbet härom sistens att jag var några år yngre än vad det sedan visade sig att jag är :)) var helt bombsäker på att jag skulle fylla 22 men så var ju inte fallet :((
Men men thats life, det är bara att gilla läget:)

Tycker det är lite synd att vissa vill vara äldre än vad dem faktiskt är. Bara för att vissa inte tycker att man ska ha ett visst antal barn innan en viss ålder exempelvis.
Hörde en tjej som sa en gång att hon snart var 30, men i själva verket så var hon inte äldre än typ 26.
Hon sa även att hon brukade säga så för att hon ville vara äldre än vad hon i själva verket var/är, för att folk tyckte illa om att hon har så många barn och är så ung.
Vet inte exakt hur många hon har men tror det var 5 kanske.

Tycker det är helt sjukt! Man väljer väl själv hur många man vill ha? Tycker man kan ha hur många som helst, bara man tar hand om dem.

Har själv blivit bemött på det där sättet.
Jag är 25 och väntar mitt 4:e barn.
Har fått många reaktioner pga det.
Inget som jag bryr mig, för mina barn har allt som dem  behöver och även inte behöver.
Och det dem inte har det köper jag.
Tänk om en annan skulle ifrågasätta fast tvärtom.
Exempel:

-Hur gammal är du då?

35

-Hur många barn har du?

1

-Nä, men har du bara ett och är så jäkla gammal?!

Anser att det är samma sak, man ska nog tänka sig för både en och sju gånger innan man yttrar sig
Om vissa saker här i livet.


Nej, nu ska jag sluta pladdra och hoppa in i duschen innan det är dags för lite jobb:))
Önskar er en trevlig dag och helg :))

Kramar



Många år sedan, men ser dem som mina små skruttisar ändå ;))

Kommentarer
Postat av: storasyster jennie

,Mosters älchklingar, <3<3<3

2012-03-31 @ 10:11:52
URL: http://familjenjennieochmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0