Gäääääsp!

Det är ju konstigt att man inte kan få sova lite längre när man för en gångs skull kan!
Det har varit lite jobbigt en tid nu, vaknar vid 4 tiden på morgonen VARJE dag! Förstår inte varför. Gör ju iof inte så mkt om man är ledig, men om man ska till jobbet och vara reko en hel dag så är det en pina :(

Jaha, vad händer idag då? Jo, ska till barnmorskan en sväng :) alltid lika spännande. Inte så lång tid kvar nu:) det känns att det börjar bli trångt för lill* hjärtat i magen.
Men jag har faktiskt mått till min förvåning väldigt bra den här graviditeten:) det tackar vi för.
 
Är helt kär i min vagn!!! Vill att hjärtata ska komma nu så vi kan provköra den:) En bugaboo Donkey som är inhandlad på www.kidzshop.se såklart:)))
Allt är klart inför nedkomsten så nu får lill* hjärtat komma! Det är många som väntar :)))
Är i vecka 34+0 idag så inte så väldans lång tid kvar. Min mellan tjej Ella är född i denna veckan så ja.... Men hoppas ju på att få gå över tiden ett par dagar den här gången, men vi får se :)
Lika välkommet oavsett när :))

Idag kommer även mina tre stora hjärtan :) då blir det lite mer liv och rörelse :) alltid lika roligt :) Ella fyller hela 8år på onsdag. Så jag måste iväg imorrn och inhandla något riktigt fint till henne:) har inte riktigt kommit på vad än, men kommer säkert att hitta något fint :)

Nehe, nu är det dags att göra någon nytta, innan dagens bestyr drar igång.

Ha en trevlig dag alla där ute :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0