tjabbbaaaa

Hej på er alla glada ute i världen!
Idag är det onsdag o jag ska inte göra ett skit idag mer än att ducha städa o handla, där vart blev "inte göra ett skit" redan borttaget.... men men. roligt är det ialla fall o göra saker när man tror att man inte gör mnåt.,ha ha ha....

flummblogg idag tror jag.
So what????

"Elefanten till den nakna mannen. -Hur kan du andas genom den där lilla???"  MOHAHAHAHA

"Katt åt lampa, lös i magen" :O)

" Hund åt ica-kasse, sketpåse" Thihihihihihi

" Det var två sandkorn som var ute o gick i öknen, men plötsligt så vänder sig den ena om o viskar till den andra -Du jag tror vi är omringade!" ASG

Nehe nu så ska jag väl ta tag i sakerna här ´hemma som ska göras idag.

" Jag äter inte klockor, jag dricker bara ur"

Puss på er...=ns

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0