hello...

jahopp vilken dag är det idag då??
Blir ju helt fel när jag jobbar helg. När jag vaknade imorse så kändes det inte bra att det redan var måndag. sen när jag gick upp så kom jag ju på att det inte var måndag det va ju lördag fast det kändes som söndag... vilket tydligen va både rätt o fel.
Nu vet jag att det är söndag ialla fall:O)

Snälla Ada har tagit dem små till lekparken med lite fika. Hon är ju bara för gullig och barna dem bara älskar henne!

Älsklingen och Ville-bus är på jobbet(ovanligt? Näää)

Annars har det nog inte hänt så mkt än... ska väl ducha nu och sen åka o köpa hårfärg IGEN! Städa lite kanske om jag har lust o årk såklart.
ha det bra alla där ute=ns



Tusen tack för i fredags min goa granne!!!
Om vi är lediga nån dag i veckan så kanske vi kan hitta på nåt. Blir ju inte så mkt av det, men roligt är det när vi väl gör våra små utflykter:O)
100000000000000000000000kramar till dig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0