hej och hå...

jaha, då börjar även denna dag lida mot sitt slut. idag är en lite dyster dag. mamma har åkt till filipinerna:O(
hon kommer att vara borta i 7 MÅNADER!!!! Det är lång tid tycker jag, det går ju rätt fort men ialla fall.
känner mig nöjd med att jag umgicks med henne rätt mycket ändå nu innan hon åkte.
jag och barnen åkte in till linköping idag och som tur var så skulle mamma flyga från linköping airport. så vi stövlar in där(mamma visste inget om) för att vinka av henne. där kan man prata om någon som blev något förvånad:O)
men det känns bra även det nu, att man tog sig tiden till det....

hoppas nu bara att allt går som planerat.

puss och kram på er=ns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0