tja!!!!

hello. idag är det fortfarande kallt, härligt :O)
ska snart åka till jobbet, bäst o åka i god tid om det skulle va nåt som avviker från det vanliga :O)

annars har det nog faktiskt inte hänt så mycket denna vecka, barnen är hos pj o jag har jobbat den mesta tiden.
eller jo, mosters lilla troll va ju här en liten sväng <3
gud vad jag saknar att ha en bebis.....:O(

men tur att man har andra i sin närhethet som sköter den biten så man kan låna ibland <3<3<3

första advent snart (imorgon), mysigt. o så kommer mina troll hem på måndag.... (längtar) <3<3<3<3
det har varit riktigt tomt i huset nu utan barn, de två andra trollena har inte heller varit hemma så det har varit riktigt tyst o tomt här hemma, men det ska vi snart 'ändra på :O)

nehe nu så ska jag dra iväg, kommer hem sent ikväll IGEN!

kram på er alla =ns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0