hej hopp

hejsan hoppsan alla där ute.
då va det snart ett nytt år och nya äventyr.
undra vad nya året har att erbjuda.....
känner mig helt och hållet slut, både i kropp och själ. men men, är inte den ända som känner så.
igentligen så skulle man nog ta och rensa bort allt och alla som bara tar ens ork och energi ifrån en.
tänk om alla kunde vara som barna, dem både ger och tar. det går åt väldigt mkt energi när man har barn runt omkring sig, men man får faktiskt dubbelt tillbaka. bara orden jag älskar dig mamma kan få en o gå på moln en hel vecka:O)

nu menar jag inte alla kan tycka om alla, utan det jag menar är att vissa kan ta o sköta sig själva.
Alltså om nu vissa stackare inte har nåt eget liv så är det ju väldigt synd om dem, men bara för det så behöver dem ju inte leva andras. jag behöver ingen som lever mitt liv åt mig.
eller så kanske det skulle vara rätt bra, när jag tänker efter.... om ni nu ändå vill så kan ni ju börja med o komma hem hit o städa åt mig, för det känner jag att jag inte vill idag. och sen så kan ni ju ta och jobba ett par timmar åt mig, men glöm inte att lönen ska komma in på mitt konto senast den 27:e.

nehe, verkar inte komma någon som vill städa åt mig så får väl ta och göra det själv:O)

puss och kram på er.....ha en fin dag alla ni som förtjänar det.
hej hopp gummi sn**p (den kan man alltid lita på, sviker en aldrig. Om den ändå gör det så finns det nya duracell på ica)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0