Nu jäklar!

Nu är det ett tag sedan IGEN som jag skrev här.
Som rubriken lyder, så är det dags att ta en resa neråt i vikt-kurvan. Har köpt mig en crosstrainer, samt lagt om mina matvanor. Vilket inte är helt lätt, men har faktiskt varit fruktansvärt duktig den här veckan!
 
Så nu jäklar ska jag ur denna vidriga kropp! Ska försöka uppdaterna här på bloggen i mellanåt och se om det går upp eller ner. Man vet ju aldrig liksom.
 
Men nu så ska huvet ner iallafall. På kuden. Kram på er och god natt 
 
 
En liten bild från när vi var på kolmården i våras :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Finisar <3

2012-08-13 @ 08:52:33
URL: http://lyyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0