Hejsan hoppsan.

Idag är det tisdag o snön faller utanför. nu har det väl ändå varit vinter till 100?
men jag gillart:O) 

vad händer annars idag då? inte så mkt, ska iväg o jobba lite idag hade ja tänkt.

Sitter här o tänker o funderar på vart min lilla granne har tagit vägen, miss you babe<3

Igår, efter vi lämnat av barna så körde jag över en stackars hare. Den sprang rätt framför bilen så det blev ju inte så bra:( (för harens del)
Men tyvärr så är det ju sånt som händer, glad över att det inte va ett rådjur eller en älg:( *pust*

Nehe, ni nu så ska jag ta o göra mig iordning o sen dra iväg till v-stad.

Puss och Kram på er alla....'


 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Här är jag :D..Har varit lite off "skitinfluensa- som aldrig vill släppa"

Nu jobbar jag hela nästa vecka,sen måste vi ses vännen min -saknar dig!



Kramelikram/´Grannen

2011-01-09 @ 00:23:40
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: ns

Ok:O( d är inte roligt.



D måste vi, det va ju ett bra tag sen nu. Saknar våra små utflykter. O snart är nog snön borta med så då kan vi åka massor:O)

1000000000000000000 kramar till dig <3

2011-01-09 @ 11:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0