hejsan hoppsan alla!

Som ni kanske har märkt så är jag lite dålig på o skriva här men ska försöka bättra mig. ser att det är ett par som är inne o läser även om det inte är så många som lämnar avtryck, så är det ju trevligt o veta att bloggen inte är helt död:O)

Det händer massor av roliga och tråkiga saker i mitt liv för tillfället. Eller så är det väl mest favorit i repris kanske, men men. Det viktiga är ju att livet inte står helt still. Nu så sitter jag vid datorn o väntar på älsklingen. Men det tycks dra ut på tiden:O) Som vanligt:/

Va o skrev under papper igår, så from nästa måndag så ska jag fortsätta pluggandet:O)

Har nästan städat ut hela julen med, det känns skönt. Är så less på alla dessa tomtar. Det kändes lite väl för mkt nu. Dem blängde på mig, så jag antog att dem ville upp på vinden o vila upp sig till nästa år:O)
Hahaha, nästa år. Rättare sagt senare  I ÅR!
Det har ju faktiskt varit nyår.
Aja, strunt samma, så kan det gå när inte haspen är på:O)

Nehe, nu så ska jag hoppa i säng. Får invänta darling medans jag studerar ögonlocken från insidan:)

Jo, jusst det en sak till. Min älskade lilla farmor fyllde 80år i lördags.
Tusen grattis-kramar till dig. Kommer upp till dig och hälsar på snart <3


Hej hopp på er alla:O)



hittade ingen bild på födesedags-gumman. men hittade denna:O) antar att busarna har varit på utflykt med ada-bus:O)
Mysigt.
Älskar er alla mina/våra busar <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0