jahopp

då va det söndag 2:a advent o imorron åker barna till sin pappa:O(
d känns inte bra, vill ha dem hos mig hela tiden men men, så är det. d är väl bara o gilla läget som man brukar säga.

fick veta igår att jag inte kommer att få ha barna hos mig på julafton:O( *gråter*
såg fram emot en mysig jul med mina barn men så är det. bara o gilla läget där med antar jag.

blir bara så jävla ledsen över vissa saker här i livet så jag tror jag smäller av.
att vissa anklagar andra för o vara på ett sätt när dem i själva verket är pricis lika jävla dana själva. nämner inga namn men ni vet vilka ni är. eller så är ni nog lika blinda som ni är dumma i huvet, så den biten kanske ni inte ens har lagt märke till.

säger bara: genom sig själv känner man andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0